چگونه در استوری اینستاگرام بدون نمایش آن برچسب/منشن کنیم

زمان مطالعه: 8 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه در استوری بدون نمایش آن برچسب/منشن کنیم می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

سیستم برچسب گذاری اینستاگرام برای فریادهای عمومی عالی است، اما وقتی می خواهید یک پیام مخفی برای دوست خود ارسال کنید چطور؟ نگران نباشید. ما پشت شما را گرفته ایم. در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه شخصی را در استوری اینستاگرام تگ یا منشن کنید بدون اینکه آن را نشان دهید.

چگونه یک نفر را در استوری اینستاگرام تگ کنیم بدون اینکه نشان داده شود

چه از آن تگ‌های بزرگ خسته شده باشید یا بخواهید زیبایی‌شناسی Insta Story خود را تمیز نگه دارید، روش‌های زیر به شما کمک می‌کنند. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید تگ ارواح در اینستاگرام را انجام دهید.

روش 1: کشیدن خارج از صفحه نمایش

کشیدن برچسب ذکر از روی صفحه یک راه سریع و آسان برای تمیز نگه داشتن استوری، احترام به حریم خصوصی دوستانتان و اطلاع دادن به آنهاست. خودتان آن را با مراحل ذکر شده در زیر امتحان کنید:

مرحله 1: یکیشن اینستاگرام را باز کنید. با کشیدن انگشت از چپ به راست در صفحه اصلی، تب Story را راه اندازی کنید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید و تب استوری را باز کنیدبرنامه اینستاگرام را باز کنید و تب استوری را باز کنید

گام 2: روی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنید.

روی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنیدروی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنید

مرحله 3: نماد Stickers را از بالای صفحه انتخاب کرده و Mention Sticker را انتخاب کنید.

نماد Stickers را از بالای صفحه انتخاب کرده و Mention Sticker را انتخاب کنیدنماد Stickers را از بالای صفحه انتخاب کرده و Mention Sticker را انتخاب کنید

مرحله 4: تایپ کنید نام کاربری دوست شما و حساب کاربری آنها را انتخاب کنید. Mention Sticker را فشار داده و نگه دارید و آن را از روی لبه به بیرون از صفحه بکشید تا حذف شود.

منشن دوست خود را فشار دهید و نگه دارید و آن را به بیرون از صفحه بکشیدمنشن دوست خود را فشار دهید و نگه دارید و آن را به بیرون از صفحه بکشید

تسلط بر این ترفند ممکن است کمی تمرین داشته باشد. اگر در ابتدا آن را به آرامی حرکت دهید، ممکن است ببینید که قسمت انتهایی نام کاربری نشان داده می شود. ترفند این است که سریع و محکم آن را بکشید تا با یک حرکت آن را محو کنید.

علاوه بر این، اگر از ویژگی متنی برای تگ کردن شخصی در استوری اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید از این روش استفاده کنید.

همچنین بخوانید: وقتی اینستاگرام می گوید کاربر پیدا نشد به چه معناست

روش 2: کوچک کردن برچسب

یکی دیگر از راه‌های سریع برای پنهان کردن تگ‌ها یا منشن‌ها در استوری اینستاگرام، تغییر اندازه تگ است. انجام این کار مکان یابی تگ را سخت می کند و هنگامی که تگ را در استوری مخفی کنید، نامرئی می شود. برای انجام این کار، مراحل ساده زیر را رعایت کنید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد لیست پخش هوشمند در Apple Music در iPhone، iPad و Mac

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و روی صفحه اصلی به چپ بکشید.

برنامه اینستاگرام را باز کنید و تب استوری را باز کنیدبرنامه اینستاگرام را باز کنید و تب استوری را باز کنید

گام 2: نماد گالری را فشار دهید و تصویر یا ویدیویی را که می‌خواهید به عنوان استوری تنظیم کنید انتخاب کنید.

روی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنیدروی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنید

مرحله 3: روی داستان ضربه بزنید، وارد شوید @[your friend's username]، و حساب کاربری آنها را انتخاب کنید. نام کاربری را فشار دهید تا کوچک شود و نامرئی شود.

توجه داشته باشید: پیشنهاد می کنیم از یک رنگ اصلی مانند سیاه یا سفید برای نام کاربری استفاده کنید تا در استوری شما برجسته نشود.

روی برچسب Story دوست خود ضربه بزنید و نام کاربری او را فشار دهید تا آن را کوچک کرده و نامرئی کنید.روی برچسب Story دوست خود ضربه بزنید و نام کاربری او را فشار دهید تا آن را کوچک کرده و نامرئی کنید.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از راهنمای اینستاگرام

روش 3: استفاده از برچسب یا روکش

استفاده از استیکرها یا همپوشانی ها یک راه حل هوشمندانه برای تگ کردن/منشن کردن شخصی در استوری اینستاگرام بدون نمایش آن است. این روش یک عنصر خلاقیت و شخصی‌سازی را به استوری شما اضافه می‌کند و در عین حال رویکردی ظریف برای برچسب‌گذاری حفظ می‌کند.

با گنجاندن برچسب هایی مانند ها، GIF ها یا سایر پوشش های تزئینی، می توانید به طور استراتژیک ذکر را در محتوای بصری استوری خود پنهان کنید. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که بدون برچسب زدن از شخصی در استوری نام ببرید، بلکه یک عنصر رمز و راز یا شگفت‌انگیز را برای مخاطبانتان اضافه می‌کند. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در دستگاه خود باز کنید.

گام 2: روی نماد + در نوار پایین کلیک کنید و به تب Story بروید.

روی نماد در نوار پایین کلیک کنید و به تب Story برویدروی نماد در نوار پایین کلیک کنید و به تب Story بروید

مرحله 3: نماد گالری را فشار دهید و یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید.

روی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنیدروی نماد گالری ضربه بزنید و یک تصویر یا ویدیو برای استوری خود انتخاب کنید

مرحله 4: روی عکس یا ویدیو ضربه بزنید. تایپ کنید @[your friend's username] و پروفایل آنها را برای ذکر آنها انتخاب کنید. انجام شد را فشار دهید.

روی عکس یا ویدیو ضربه بزنید نام کاربری دوستان خود را تایپ کنید و نمایه آنها را انتخاب کنیدروی عکس یا ویدیو ضربه بزنید نام کاربری دوستان خود را تایپ کنید و نمایه آنها را انتخاب کنید

مرحله 5: اکنون، نماد استیکرها را فشار دهید و یک برچسب را انتخاب کنید. استیکر را نگه دارید و بکشید تا بالای نام ذکر شده منتقل شود.

نکته: اندازه تگ را کوچک کنید تا بتواند پشت برچسب پنهان شود.

نماد استیکرها را فشار دهید و یک برچسب را انتخاب کنیدنماد استیکرها را فشار دهید و یک برچسب را انتخاب کنید

روش 4: ترفند رنگ متن

ترفند رنگ متن روشی هوشمندانه است که شامل انتخاب رنگ متنی است که دقیقاً با رنگ پس‌زمینه داستان مطابقت دارد و این ذکر را عملاً با چشم غیرمسلح نامرئی می‌کند. با استتار استراتژیک ذکر در پس‌زمینه، می‌توانید به‌طور نامرئی به فردی در استوری اینستاگرام خود اشاره کنید.

این رویکرد ظریف می‌تواند به ویژه زمانی مفید باشد که بخواهید ظاهر زیبایی‌شناختی یا مینیمالیستی را در استوری‌های خود حفظ کنید و در عین حال به افراد خاصی اشاره کنید. برای تگ کردن/منشن کردن شخصی در استوری اینستاگرام بدون اینکه نشان داده شود، مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: به اینستاگرام بروید و روی نماد استوری شما کلیک کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه فیلم ها و برنامه های تلویزیونی دیزنی پلاس را دانلود کنیم
به اینستاگرام بروید و روی نماد استوری شما کلیک کنیدبه اینستاگرام بروید و روی نماد استوری شما کلیک کنید

گام 2: یک ویدیو یا تصویر برای استوری خود انتخاب کنید. روی آن ضربه بزنید، تایپ کنید @[your friends username]و حساب کاربری آنها را از زیر انتخاب کنید.

یک ویدیو یا تصویر را انتخاب کنید روی آن ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنیدیک ویدیو یا تصویر را انتخاب کنید روی آن ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنید

مرحله 3: گزینه Color را در بالای صفحه فشار دهید و روی انتخابگر رنگ ضربه بزنید.

گزینه Color را در بالای صفحه فشار دهید و روی انتخابگر رنگ ضربه بزنیدگزینه Color را در بالای صفحه فشار دهید و روی انتخابگر رنگ ضربه بزنید

مرحله 4: با کشیدن آن به نقطه مورد نظر، رنگی را از تصویر انتخاب کنید. وقتی کارتان تمام شد روی Done ضربه بزنید.

نکته: نام کاربری را کوچکتر کنید تا به خوبی در محدوده رنگ قرار گیرد.

با کشیدن آن به نقطه مورد نظر، رنگی را از تصویر انتخاب کنید و پس از پایان کار روی Done ضربه بزنیدبا کشیدن آن به نقطه مورد نظر، رنگی را از تصویر انتخاب کنید و پس از پایان کار روی Done ضربه بزنید

همچنین بخوانید: نحوه اشتراک گذاری پست ها، حلقه ها و استوری های اینستاگرام فقط با دوستان نزدیک

روش 5: با پست مشترک

شما می توانید نه تنها تصاویر و ویدیوهای گالری خود، بلکه حلقه ها و پست های معمولی را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. اگر می‌خواهید یک دوست را در استوری خود ارواح منشن کنید، مراحل ساده‌ای که در زیر توضیح داده شده است را دنبال کنید.

مرحله 1: به برنامه اینستاگرام بروید.

گام 2: پست یا حلقه‌ای را که می‌خواهید در استوری به اشتراک بگذارید پیدا کنید و روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید. دکمه افزودن به داستان را فشار دهید.

پست یا حلقه‌ای را پیدا کنید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و دکمه افزودن به داستان را فشار دهیدپست یا حلقه‌ای را پیدا کنید که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی نماد اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و دکمه افزودن به داستان را فشار دهید

مرحله 3: روی صفحه ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنید. پس از آن، پست را فشار داده و نگه دارید و آن را به سمت بالای نام کاربری منتقل کنید تا مخفی شود.

روی صفحه ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنید، پست را فشار داده و نگه دارید و آن را برای پنهان کردن نام کاربری حرکت دهیدروی صفحه ضربه بزنید و دوست خود را ذکر کنید، پست را فشار داده و نگه دارید و آن را برای پنهان کردن نام کاربری حرکت دهید

همچنین بخوانید: چگونه استوری های اینستاگرام عالی بسازیم

روش 6: با استفاده از دکمه افزودن ذکر

افزودن به ذکر یک ویژگی نسبتاً جدید است که می تواند به شما کمک کند پس از پست کردن، شخصی را در استوری خود برچسب گذاری کنید. این روش مخصوصاً زمانی مفید است که بخواهید یک استوری را با شخصی به اشتراک بگذارید در حالی که برچسب ها یا منشن ها را در استوری اینستاگرام مخفی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

مرحله 1: اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. روی برگه نمایه خود در نوار ناوبری پایین ضربه بزنید.

برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و به تب پروفایل خود برویدبرنامه اینستاگرام را اجرا کنید و به تب پروفایل خود بروید

گام 2: حلقه اطراف تصویر نمایه خود را فشار دهید تا باز شود و نماد سه نقطه را انتخاب کنید.

استوری خود را باز کنید و دکمه More را فشار دهیداستوری خود را باز کنید و دکمه More را فشار دهید

مرحله 3: افزودن ذکرها را انتخاب کنید. وارد نام کاربری دوست شما در کادر جستجو، حساب آنها را انتخاب کرده و دکمه افزودن را فشار دهید.

گزینه Add Mentions را برای دوست خود انتخاب کنید و روی دکمه Add ضربه بزنیدگزینه Add Mentions را برای دوست خود انتخاب کنید و روی دکمه Add ضربه بزنید

دوست در مورد برچسب مطلع شد

اکنون که می‌دانید چگونه یک نفر را در استوری اینستاگرام تگ یا منشن کنید بدون اینکه نشان داده شود، بروید و منشن‌های مخفی خود را به اشتراک بگذارید! یک تگ مخفی که به خوبی قرار گرفته باشد می تواند حس رمز و راز و جذابیتی را به استوری شما اضافه کند. همچنین، به یاد داشته باشید که شخصی که تگ کرده اید همچنان درباره استوری مطلع می شود.

امیدواریم از این مقاله چگونه در استوری اینستاگرام بدون نمایش آن برچسب/منشن کنیم مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pZlMbl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *