چگونه دوستان اینستاگرام خود را در موضوعات پیدا کرده و دنبال کنید

زمان مطالعه: 10 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه دوستان اینستاگرام خود را در موضوعات پیدا کرده و دنبال کنید
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

آیا در Threads هستید اما در تلاش برای برقراری ارتباط با دوستان اینستاگرام خود هستید؟ یا سعی کردید جستجو کنید اما نتوانستید دوستان اینستاگرام خود را در Threads پیدا کنید؟ جلوترش رو نگاه نکن. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه دوستان اینستاگرام خود را در Threads به سرعت و کارآمد پیدا کرده و دنبال کنید.

دوستان اینستاگرام خود را بیابید و دنبال کنید

قبل از اینکه مراحل را بررسی کنیم، باید بدانید که همچنان می‌توانید کاربران اینستاگرام را در Threads پیدا کرده و دنبال کنید، حتی اگر هنوز به پلتفرم ملحق نشده باشند. تنها نکته این است که موارد زیر فقط زمانی اتفاق می افتد که آنها وارد پلت فرم شوند. علاوه بر این، می‌توانید به روش‌های مختلف فردی را در Threads پیدا کرده و دنبال کنید. بگذارید همه چیز را با شما همراهی کنیم.

توجه داشته باشید: اگر می‌خواهید درباره نحوه عملکرد جدید متا مانند توییتر، Threads، اطلاعات بیشتری کسب کنید، مقاله عمیق ما را در مورد چیستی Threads اینستاگرام و نحوه استفاده از آن بررسی کنید.

روش 1: دوستان اینستاگرام را هنگام تنظیم اکانت Threads دنبال کنید

هنگامی که برنامه Threads را دانلود کردید و حساب خود را راه اندازی کردید، پلتفرم شما را از طریق مراحل دنبال کردن حساب های شناخته شده راهنمایی می کند. دنبال کنید.

مرحله 1: هنگامی که شروع به راه اندازی حساب Threads خود می کنید، برنامه شما را به “همان حساب هایی که در اینستاگرام دنبال می کنید دنبال کنید؟” می آورد؟ صفحه نمایش در اینجا، لیستی از دوستانی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، می‌بینید که در Threads در دسترس هستند.

گام 2: در لیست کاربران پیمایش کنید و روی دکمه Follow در مجاورت حسابی که می‌خواهید در Threads دنبال کنید ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: بسته به اینکه فردی که دنبال می‌کنید حساب عمومی یا خصوصی داشته باشد، ممکن است دکمه دنبال کردن یا درخواست را ببینید.

روی دکمه Follow در مجاورت ضربه بزنید

مرحله 3: اگر نمی توانید دوستان/حساب های خود را در Thread پیدا کنید، از گزینه Search برای جستجوی نام یا نام کاربری شخصی که می خواهید دنبال کنید استفاده کنید.

گزینه جستجو برای جستجوی نام شخصی

مرحله 4: اگر به دنبال انتخاب دنبال کنندگان خود نیستید، از دکمه دنبال کردن همه استفاده کنید تا همه را به یکباره دنبال کنید. در پاپ آپ گزینه Confirm را انتخاب کنید.

دکمه دنبال کردن همه

خودشه. هنگامی که دوستان یا حساب های خود را از اینستاگرام در Threads دنبال کردید، روی Next ضربه بزنید و مراحل راه اندازی Thread را تکمیل کنید. اگر قبلاً این فرآیند راه اندازی اولیه را پشت سر گذاشته اید، روش بعدی را بررسی کنید.

همچنین بخوانید: توییتر در مقابل موضوعات توسط اینستاگرام: چه تفاوت هایی با هم دارند

روش 2: دوستان IG را از تنظیمات موضوع پیدا کنید

این روش به شما امکان می دهد به راحتی با دوستان اینستاگرام خود ارتباط برقرار کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به تب Profile در گوشه سمت راست پایین بروید.

به تب Profile بروید

گام 2: روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. به صفحه تنظیمات هدایت خواهید شد. در اینجا، روی گزینه «دنبال کردن و دعوت از دوستان» ضربه بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بفهمیم چه کسی نمایه فیس بوک شما را زیر سوال می برد
روی نماد همبرگر ضربه بزنید

مرحله 3: در صفحه فالو و دعوت از دوستان، «دنبال کردن حساب‌ها از اینستاگرام» را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، در لیست حساب‌ها حرکت کنید و روی دکمه Follow در مجاورت حسابی که می‌خواهید دنبال کنید ضربه بزنید.

روی دکمه Follow در مجاورت ضربه بزنید

شما بروید. شما با موفقیت همتایان خود را از اینستاگرام در Threads دنبال کردید. اگر می‌خواهید فقط دوستان اینستاگرامی را دنبال کنید که شما را در Threads دنبال می‌کنند، به روش بعدی بروید.

روش 3: از Threads استفاده کنید و دوستان اینستاگرام را پیدا کنید

پیدا کردن و دنبال کردن شخصی از صفحه شما ساده و آسان است. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به تب Profile در گوشه سمت راست پایین بروید.

به تب Profile بروید

گام 2: روی تعداد دنبال کنندگان زیر نام کاربری خود در صفحه نمایه ضربه بزنید و از صفحه پایین به دنبال کردن بروید.

توجه داشته باشید: اگر هیچ دنبال کننده ای ندارید، 0 فالوور ذکر شده را مشاهده می کنید، روی آن ضربه بزنید و مراحل زیر را انجام دهید.

روی تعداد فالوورهای زیر ضربه بزنید

مرحله 3: روی گزینه See all در قسمت بالا ضربه بزنید. شما به “همان حساب هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید دنبال کنید؟” هدایت می شوید؟ صفحه نمایش

مرحله 4: در لیست کاربران پیمایش کنید و روی دکمه Follow در مجاورت حسابی که می‌خواهید در Threads دنبال کنید ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: بسته به اینکه فردی که دنبال می‌کنید حساب عمومی یا خصوصی داشته باشد، ممکن است یک دکمه دنبال کردن یا درخواست را ببینید.

روی گزینه See all ضربه بزنید

مرحله 5: اگر نمی توانید دوستان خود را در Thread پیدا کنید، از گزینه Search برای جستجوی نام یا نام کاربری شخصی که می خواهید دنبال کنید استفاده کنید.

گزینه جستجو برای جستجوی نام شخصی

مرحله 6: اگر به دنبال انتخاب دنبال کنندگان خود نیستید، از دکمه دنبال کردن همه استفاده کنید تا همه را به یکباره دنبال کنید. در پاپ آپ گزینه Confirm را انتخاب کنید.

دکمه دنبال کردن همه

این در مورد آن است. شما دوستان یا اعضای خانواده خود را از اینستاگرام در Threads پیدا کرده اید و آنها را با موفقیت دنبال کرده اید.

همچنین بخوانید: نکات و ترفندهایی برای استفاده از Threads مانند یک حرفه ای

روش 4: فردی را از صفحه فعالیت Threads دنبال کنید

همانند اینستاگرام، اپلیکیشن Threads نیز دارای صفحه Activity است که به‌روزرسانی در مورد تعاملات حساب، سایر فعالیت‌ها و اعلان‌ها را به شما می‌دهد. ما از این صفحه برای یافتن و فالو کردن دوستان اینستاگرام استفاده خواهیم کرد. مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به نماد قلب در نوار پیمایش پایین بروید.

به نماد قلب بروید

گام 2: در صفحه فعالیت، به پایین پیمایش کنید و حساب ها را مرور کنید. اگر فردی را می بینید که می خواهید دنبال کنید، روی دکمه Follow در مجاورت نام کاربری او ضربه بزنید.

در مجاورت نام کاربری آنها روی Follow ضربه بزنید

اگر حساب شما خصوصی است، نمی توانید کاربرانی را که مستقیماً شما را دنبال کرده اند پیدا کنید زیرا ابتدا باید درخواست های آنها را بپذیرید. مراحل زیر را ادامه دهید.

مرحله 3: در صفحه Activity به تب Requests بروید و از لیست افرادی که درخواست فالو خود را ارسال کرده اند، روی دکمه Confirm در مجاورت نام کاربری ضربه بزنید تا آنها را به لیست فالوورهای خود اضافه کنید.

توجه داشته باشید: می توانید مستقیماً درخواست را از صفحه Activity بدون افزودن فیلتر درخواست ها تأیید کنید. ما نشان داده بودیم، با توجه به اینکه ممکن است چندین اعلان داشته باشید.

به برگه درخواست ها بروید

پس از تأیید درخواست، بسته به نوع حساب، می‌توانید ادامه دهید و آن را دنبال کنید یا درخواست فالو کنید. خودشه! شما فردی را از اینستاگرام در Threads با استفاده از Activity Screen دنبال کرده اید.

روش 5: با استفاده از صفحه جستجو، دوستان اینستاگرام را پیدا و دنبال کنید

مانند هر پلتفرم اجتماعی دیگری، حتی Threads به شما امکان می دهد دوستان و خانواده اینستاگرام خود را جستجو و دنبال کنید. مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تالس با خرید 3.6 میلیارد دلاری Imperva وارد بازار امنیت اپلیکیشن شد

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به نماد جستجو در نوار پیمایش پایین بروید.

به نماد جستجو بروید

گام 2: روی نوار جستجو ضربه بزنید و نام اینستاگرام یا نام کاربری حسابی را که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید تایپ کنید. از لیست نتایج جستجو، روی دکمه Follow در کنار حسابی که می خواهید دنبال کنید ضربه بزنید.

توجه داشته باشید: اگر نام کاربری دوست خود یا اکانتی که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید را به خاطر نمی آورید، می توانید به اینستاگرام بروید، نام کاربری را کپی کنید و همان را در Threads قرار دهید.

گزینه جستجو

شما آن را دارید. شما به طور موثر دوستان اینستاگرام خود را به لیست زیر اضافه کرده اید. اگر این روش نیاز به عقب و جلو دارد، روش بعدی را بررسی کنید.

همچنین بخوانید: راه های آسان برای ادغام حساب های اینستاگرام

روش 6: از دوستان اینستاگرام خود بخواهید که پروفایل موضوعات را به اشتراک بگذارند

اگر روش های بالا کمکی نکرد، می توانید از دوست خود بخواهید نمایه Threads خود را به اشتراک بگذارد، یا می توانید برای دسترسی سریع، پروفایل خود را به اشتراک بگذارید. مراحل ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به تب Profile در گوشه سمت راست پایین بروید.

به تب Profile بروید

گام 2: در تب نمایه، روی دکمه اشتراک‌گذاری نمایه ضربه بزنید و از برگه اشتراک‌گذاری، برنامه‌ای را که می‌خواهید نمایه خود را با آن به اشتراک بگذارید انتخاب کنید.

روی دکمه اشتراک گذاری پروفایل ضربه بزنید

پس از دریافت لینک، روی آن ضربه بزنید. برای دنبال کردن سریع، شما را به نمایه Threads دوستان یا دوستان خود را به نمایه Threads هدایت می کند.

با این حال، تمام روش‌های بالا برای یافتن و دنبال کردن یک کاربر اینستاگرام در Threads بود. اگر بخواهید کسی را در Threads لغو فالو کنید چه؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

نحوه لغو فالو کردن دوستان در موضوعات

مرحله 1: برنامه Threads را در دستگاه Android یا iOS خود راه اندازی کنید. به تب Profile در گوشه سمت راست پایین بروید.

به تب Profile بروید

گام 2: در نمایه، روی تعداد فالوورهای زیر نام کاربری خود ضربه بزنید و به بخش Following بروید.

روی تعداد فالوورهای زیر ضربه بزنید

مرحله 3: لیستی از حساب هایی را که دنبال می کنید خواهید دید. روی دکمه Following در کنار اکانتی که می‌خواهید لغو فالو کنید ضربه بزنید.

بر روی دکمه Following ضربه بزنید

خودشه. شما با موفقیت یک حساب را در Threads لغو فالو کردید. توجه داشته باشید که لغو فالو کردن حساب در Threads تأثیری بر فالوور اینستاگرام شما ندارد.

اگر سؤالی دارید که ما در این مقاله به آن پاسخ ندادیم، بخش سؤالات متداول زیر را بررسی کنید.

سوالات متداول در مورد یافتن دوستان اینستاگرامی خود در موضوعات

1. آیا دوستان اینستاگرام من به طور خودکار به عنوان مخاطبین برنامه Threads اضافه می شوند یا باید آنها را به صورت دستی اضافه کنم؟

خیر، دوستان اینستاگرام شما به طور خودکار به عنوان مخاطبین برنامه Threads اضافه نمی شوند. با این حال، می توانید با ورود به Threads با حساب اینستاگرام خود یا با دنبال کردن یکی از روش های متعدد ذکر شده در این مقاله، آنها را به راحتی پیدا کرده و دنبال کنید.

2. آیا می توانم دوستان اینستاگرام خود را برای پیوستن به Threads دعوت کنم؟

بله، می‌توانید با اشتراک‌گذاری پیوندی برای دانلود برنامه، ارسال پیام مستقیم در اینستاگرام، یا به اشتراک گذاشتن پروفایل Threads خود، دوستان اینستاگرام خود را به Threads دعوت کنید تا دانلود کنند و شما را در پلتفرم دنبال کنند.

3. چگونه می توانم ببینم چه کسی من را در Threads دنبال می کند؟

با رفتن به نمایه خود در گوشه پایین سمت راست و ضربه زدن روی دکمه Followers، می توانید ببینید چه کسی شما را در Threads دنبال می کند. لیستی از تمام افرادی که شما را دنبال می کنند را خواهید دید.

با قبیله خود پیوند دهید

اکنون که می دانید چگونه دوستان اینستاگرام خود را در Threads پیدا کنید و آنها را دنبال کنید، می توانید به سرعت آنها را پیدا کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید و یک جامعه معنادار و جذاب بسازید. نخ مبارک! همچنین ممکن است بخواهید نحوه حذف اکانت اینستاگرام خود را نیز بخوانید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cZktpT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *