چگونه مانند یک حرفه ای پیام های حذف شده در واتس اپ را بازگردانیم؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

واتس اپ اخیرا ویژگی های متعددی را ارائه کرده است که در عین حال شگفت انگیز و شگفت انگیز هستند. بنابراین، در این مقاله، ویژگی تازه راه‌اندازی شده واتس‌اپ – لغو پیام‌های حذف شده در واتس‌اپ را مورد بحث قرار می‌دهیم.

در سال 2017، واتس اپ بالاخره قابلیت لغو پیام های ارسالی را برای همه اضافه کرد. همچنین یک “حذف برای همه” به همراه ویژگی حذف پیام فقط برای خودتان اضافه شده است.

بنابراین، اگر شما یکی از آنها هستید که به طور تصادفی به جای DELETE FOR EVERYONE روی DELETE FOR ME ضربه می زنید. این مقاله فقط برای شماست.

ویژگی «واگرد پیام حذف شده در واتس اپ» چیست؟

واتس اپ به تازگی قابلیتی را برای بازگرداندن پیام های پاک شده شما معرفی کرده است. این ویژگی برای اولین بار در آگوست 2022 همراه با کیفیت برای انتخاب کاربران در کانال بتا آن مشاهده شد. هنگامی که به طور تصادفی پیام را به جای حذف برای همه، برای خود حذف می کنید، می توانید بلافاصله پیام های حذف شده را در واتس اپ لغو کنید. با این حال، واتس‌اپ هیچ ویژگی برای بازگرداندن پیام‌های حذف‌شده در واتس‌اپ برای همه ارائه نمی‌کند – که برای بسیاری از کاربران در سراسر این پلتفرم یک مشکل بزرگ است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نکات کلیدی برای MD&M East اعلام شد

قابلیت لغو پیام های حذف شده در واتس اپ راه خود را به کاربران اندروید، iOS و حتی باز می کند. این سومین پیشرفت قابل توجهی است که واتس اپ ارائه کرده است. دو مورد دیگر عبارتند از – معرفی آواتارهای قابل تنظیم و به دنبال آن پیشرفت در تماس‌های ویدیویی و صوتی که در آن می‌توانید تا 32 نفر اضافه کنید.

استفاده از ویژگی “لغو پیام های حذف شده در واتس اپ” چیست؟

ویژگی جدید دستاورد بزرگی نیست. اما اگر در مورد آن فکر کنیم – یکی از بهترین اضافات و بهبودهایی است که تاکنون وجود داشته است. این به این دلیل است که این یک نجات دهنده برای کسی است که به طور مداوم عادت دارد به جای همه، روی حذف برای من ضربه بزند. این ممکن است گاهی اوقات آنها را به دردسر بیاندازد.

این ویژگی به شما امکان می‌دهد پیام را ابی کنید و در صورتی که در وهله اول این همان چیزی است که قصد داشتید آن را برای همه حذف کنید. جای تعجب نیست که مردم از ویژگی تازه راه اندازی شده خوشحال هستند.

دستگاه های پشتیبانی شده برای ویژگی جدید چیست؟

قابلیت لغو پیام های حذف شده برای واتس اپ در اندروید و iOS موجود است. قبلاً برای مقاصد آزمایشی استفاده می شد و فقط برای کاربران بتا در دسترس بود. با این حال، در حال حاضر، این ویژگی برای همه در دسترس است. بنابراین، مهم نیست که از چه دستگاهی استفاده می کنید، این ویژگی باید در دسترس باشد. اگر نه، پس باید برنامه خود را به روز کنید. در اینجا نحوه به روز رسانی برنامه WhatsApp آمده است –

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با قدرت پنهان پشت دستگاه کار از راه دور عالی بعدی خود آشنا شوید

برای کاربران اندروید

  • به پلی استور بروید
  • WhatsApp را جستجو کنید
  • بر روی UPDATE کلیک کنید.
  • برنامه به صورت خودکار آپدیت و نصب می شود.

برای کاربران iOS

  • به AppStore بروید.
  • WhatsApp را جستجو کنید
  • بر روی UPDATE کلیک کنید.
  • برنامه به صورت خودکار آپدیت و نصب می شود.

چگونه پیام های حذف شده در واتس اپ را بازگردانیم؟

مراحل لغو پیام های حذف شده در واتس اپ بسیار آسان است. این مراحل را دنبال کنید و پیام های خود را مانند یک حرفه ای بازیابی کنید.

مرحله 1: گفتگو را باز کنید

گام 2: پیامی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید (ضربه بزنید و نگه دارید).

مرحله 3: روی نماد حذف کلیک کنید.

مرحله 4: روی DELETE FOR ME ضربه بزنید.

مرحله 5: هنگامی که روی حذف برای من ضربه بزنید، یک پنجره بازشو فوری با دکمه UNDO خواهید دید.

مرحله 6: روی آن ضربه بزنید، و voila، پیام شما بازیابی می شود.

مرحله 7: حالا اگه بخوای پیام رو برای همه پاک میکنی.

PS: اگر حذف را برای همه انتخاب کنید، گزینه بازیابی ظاهر نمی شود، زیرا این ویژگی هنوز باید خارج باشد. به احتمال زیاد، این شرکت بعد از مدتی آن را تغییر خواهد داد.

نتیجه

قابلیت لغو پیام های حذف شده در واتس اپ شما را از چندین لحظه شرم آور زندگی نجات می دهد. همچنین، توجه داشته باشید که پنجره بازشو فقط به مدت 5 ثانیه باقی می ماند – اما این برای بازیابی یک پیام و رفع یک اشتباه ناراحت کننده کافی است. اگر از گوشی استفاده می کنید، باید به اندازه کافی هوشمند باشید تا پیام های حذف شده در واتس اپ را در 5 ثانیه لغو کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tRj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *