کنسرسیوم شتاب دهنده تاثیر سلامت کودکان را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کنسرسیومی از کارشناسان در سراسر بخش بهداشت و علوم زیستی در حال راه‌اندازی شتاب‌دهنده تأثیر بر سلامت کودکان هستند تا از نوآوران در مراحل اولیه حمایت کنند که فناوری سفارشی ایجاد می‌کنند که نیازهای برآورده نشده در مراقبت‌های کودکان را برطرف می‌کند.

شتاب دهنده تأثیر سلامت کودکان یک برنامه استارت آپی 10 هفته ای بدون سهام است که در لیورپول و لندن مستقر است. این توسط Innovate UK به عنوان بخشی از Biomedical Catalyst تأمین مالی می شود و توسط سازنده استارت آپ و سرمایه گذار در مراحل اولیه، Founders Factory، با حمایت مشاوران فناوری سلامت Humant و خیریه سلامت کودکان، Thinking of Oscar اداره می شود.

حداکثر 20 مبتکر بهداشت دیجیتال در مراحل اولیه برای این برنامه انتخاب خواهند شد. بنیان‌گذاران به منابع حیاتی برای کمک به توسعه و آزمایش راه‌حل‌های خود برای کودکان، از جمله امور مالی، دسترسی به مربیان و تخصص در علوم بهداشت و زندگی، محصول و جمع‌آوری کمک مالی، و همچنین شبکه‌ای از بیمارستان‌ها، مانند بیمارستان کودکان Alder Hey دسترسی خواهند داشت. . حوزه هایی که باید به آنها پرداخته شود شامل، اما محدود به آنها نیست؛ انکولوژی کودکان، فناوری های نوزادان، بیماری های نادر، نظارت از راه دور بیمار (RPM)، شرایط تنفسی، چاقی، اقدامات پیشگیرانه مراقبت، اختلالات حرکتی و عضلانی، و فناوری های جراحی.

فناوری ظرفیت خود را برای تغییر مراقبت های بهداشتی ثابت کرده است و در دنیای پس از کووید، مانع ورود کاهش یافته است و به بیماران راه های جدیدی برای دسترسی به اطلاعات، مدیریت مراقبت های خود و ارتباط با پزشکان و پرستاران از راه دور می دهد. با این حال، فناوری سلامت کودکان با بودجه کمتری باقی مانده است و کمتر از 1 درصد از سرمایه گذاری در حوزه سلامت دیجیتال صرف راه حل های کودکان می شود. شتابدهنده تاثیر سلامت کودکان با گردهم آوردن بهترین شرکای نژادی برای تامین سرمایه و حمایت از شرکت‌های این حوزه نوپا، به این مشکل رسیدگی می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین وای فای مش برای دیوارهای ضخیم که می توانید بخرید

Henry Lane Fox، مدیر عامل Founders Factory، گفت: “بریتانیا مرکز برتری برای نوآوری در فناوری سلامت است و سرمایه گذاری آن به بیش از 3 میلیارد پوند افزایش یافته است. اکنون زمان آن است که گروه مناسبی از گران تأثیرگذار را گرد هم آوریم تا بخش بیشتری از این سرمایه را به سمت نوآوری های در سطح جهانی هدایت کنیم که به اطمینان از جمعیت سالم آینده کمک می کند. ما با هم در حال ایجاد برنامه پیشرو در بریتانیا هستیم که از نوآوری سلامت کودکان و بهترین سکوی راه اندازی برای کارآفرینانی که برای محافظت از نسل های آینده با مشکلات سخت اما فوق العاده مهم مقابله می کنند، حمایت می کنیم.

دیوید کول، یکی از بنیانگذاران Thinking of Oscar، اظهار داشت: «کودکان و جوانان 25 درصد جمعیت را تشکیل می دهند و 100 درصد آینده ما هستند. رویکردهای مراقبت بسته به سن بیمار متفاوت است – از اطفال گرفته تا بزرگسالان تا سالمندان – و فناوری ها باید این را منعکس کنند. کودکان بزرگسالان کوچکی نیستند و ناهمگونی گسترده ای در کودکان با کودکان بین 0 تا 18 وجود دارد. بنابراین نمی تواند یک رویکرد یک اندازه برای همه باشد. ما معتقدیم که باید تاکید بیشتری بر یافتن راه‌های جدید و سفارشی برای بهبود سلامت کودکان باشد که به جهت‌گیری استراتژیک NHS در ارائه سلامت و مراقبت آینده به این بخش از جمعیت ما کمک کند. این برنامه یک پله حیاتی برای بنیان‌گذارانی خواهد بود که می‌خواهند راه‌حل‌هایی ایجاد کنند که نیازهای مبرم بیماران کودکان و خانواده‌های آنها را برطرف کند.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قیمت و مشخصات سامسونگ گلکسی تب اس 9 به طور کامل به بیرون درز کرد

تام اسمیت، موسس Humant افزود: «درازمدت پرداختن به مسائل بهداشتی کودکان به منظور ایجاد یک جمعیت سالم تر در آینده، مزایای اجتماعی-اقتصادی بلندمدتی دارد. با این حال، نوآوری در سلامت کودکان به همان سرعت مراقبت های بهداشتی بزرگسالان پیشرفت نمی کند. کارآفرینانی که چشم‌انداز تغییر مراقبت‌های بهداشتی کودکان از طریق فناوری را دارند، به زرادخانه‌ای مجهز نیاز دارند تا این دیدگاه را به ثمر برسانند و تغییرات بلندمدتی را در NHS ایجاد کنند. برنامه شتاب‌دهنده تأثیر سلامت کودکان، موضوع و دانش عملیاتی را برای ارائه یک ساختار پشتیبانی کامل به تیم‌هایی که راه‌حل‌های ی می‌سازند که نیازهای برآورده نشده مراقبت‌های کودکان را برطرف می‌کنند، گرد هم می‌آورد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TfZJSn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *