تأثیر نوآوران فناوری سلامت بریتانیا در تنسی را کشف کنید | ABHI US Accelerator 2023″

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیش از 15 مبتکر فناوری سلامت بریتانیا در تنسی به عنوان بخشی از یک بازدید تجاری مهم که توسط انجمن صنایع سلامت بریتانیا (ABHI) برای کلاس 2023 شرکت‌های شتابدهنده ایالات متحده سازماندهی شده است، علامت خود را به ثبت رسانده‌اند.

این بازدید به اعضا اجازه می دهد تا در مجموعه ای از جلسات، رویدادهای شبکه و معرفی در سراسر نشویل و ممفیس – دو شهر بزرگ ایالت – شرکت کنند تا نقاط قوت صنعت فناوری سلامت بریتانیا را برجسته کنند.

در طول هفته، گروهی از شرکت‌های بریتانیایی – متشکل از برخی از آینده‌نگرترین مبتکران فناوری سلامت بریتانیا – مجموعه‌ای از محصولات و راه‌حل‌ها را به بازار ایالات متحده به نمایش خواهند گذاشت. جلساتی با رهبری ارشد برخی از بزرگترین سیستم های بیمارستانی ایالت – از جمله HCA Healthcare، مرکز پزشکی دانشگاه Vanderbilt، Methodist Le Bonheur Healthcare و St Jude Children's Research Hospital – سازمان های خرید گروهی (GPOs)، توزیع کنندگان، سرمایه گذاران و تیم های تدارکات برگزار شده است. .

در این بازدید فرصت‌های تعامل با سازمان‌های حامی مانند اتاق بازرگانی ممفیس بزرگ، شورای فناوری نشویل بزرگ و فصل تنسی HIMSS مشاهده خواهد شد. این مشارکت‌ها فرصت‌های شبکه‌سازی، تبادل دانش و دسترسی به منابع حیاتی را تسهیل می‌کند و تضمین می‌کند که مبتکران فناوری سلامت بریتانیا حمایت لازم را برای رشد در اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی تنسی دریافت می‌کنند.

پل بنتون، مدیر عامل بین المللی، گفت: “تنسی، با چشم انداز فناوری بهداشتی پر رونق و شهرت خود به عنوان قطب نوآوری، مقصدی ایده آل برای شرکت های فناوری سلامت بریتانیا برای گسترش تلاش های صادراتی خود است. محیط تجاری حمایتی، شبکه همکاری و دسترسی به موسسات پیشرو مراقبت های بهداشتی بستری مناسب برای ایجاد مشارکت پایدار ایجاد می کند. ما مشتاقانه منتظر بازگرداندن نوآوران بریتانیایی بیشتری هستیم که مشتاق کشف همکاری ها و گسترش حضور خود در این ایالت پر جنب و جوش و در سراسر بازار گسترده تر ایالات متحده هستند.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هزینه های کاربر بیش از 4000٪ در برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش می یابد

تنسی دارای اکوسیستم فناوری بهداشتی قوی و پر رونق، با مؤسسات تحقیق و توسعه (مانند دانشگاه وندربیلت، آزمایشگاه ملی اوک ریج، دانشگاه تنسی و بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود) است.

همچنین خانه HCA، بزرگترین سیستم بهداشتی در ایالات متحده است، که دفتر مرکزی آن در نشویل است، و همچنین سایر گران برجسته مراقبت های بهداشتی و سیستم های بیمارستانی پیشرو که شهرت زیادی برای نوآوری با تقاضای بالا برای فناوری ها و راه حل های پیشرفته دارند. ارائه فرصت های قوی برای نوآوری های HealthTech.

با روابط بین سیستم های بیمارستانی و جوامع علوم زیستی در سراسر ایالات متحده، و همچنین شبکه مربیان رو به رشد برای ارائه راهنمایی و بینش، شتاب دهنده ایالات متحده ABHI بستری را برای شرکت های بریتانیایی ارائه می دهد تا راه حل های خود را به نمایش بگذارند و فرصت های مشارکت را در سراسر جهان کشف کنند. ایالت تنسی و بازار گسترده تر ایالات متحده.

هدف این بازدید یک هفته ای – منحصر به اعضای شتابدهنده ABHI US – فراهم کردن دسترسی شرکت کنندگان به رهبران ارشد، پزشکان و تیم های تدارکاتی از سیستم های بیمارستانی درجه یک در سراسر کشور، حمایت از آنها در تعامل با ذینفعان مناسب و به دست آوردن بازار ارزشمند است. بینش، بصیرت، درون بینی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FlowX.ai رومانی 35 میلیون دلار برای رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی خود برای یکپارچه سازی برنامه ها جمع آوری می کند.

در مجموع 20 شرکت از دنیای فناوری سلامت در همگروهی امسال شرکت می کنند. آنها با هم ترکیب متنوعی از تجهیزات پزشکی، تشخیص، و کسب و کارهای سلامت دیجیتال را تشکیل می دهند که تعدادی از آنها به همراه تعداد زیادی از تازه واردان، اعضای قدیمی این برنامه هستند.

در طول سال، شرکت کنندگان از بازدیدهای تجاری منحصر به فرد یک هفته ای در سراسر ایالات متحده لذت می برند. با برگزاری دیدار افتتاحیه در تگزاس، در باقیمانده سال، هیئت امسال در بازدیدهای یک هفته ای از کالیفرنیا و فلوریدا، دو بازار با قابلیت های مراقبت های بهداشتی قابل توجه خود، شرکت خواهد کرد.

این بازدیدها فرصت‌هایی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا با بازیگران کلیدی صنعت درگیر شوند، همکاری‌های معناداری را تقویت کنند و بینش ارزشمندی را در مورد بازار متنوع و پویا ایالات متحده به دست آورند.

برنامه 2023 ABHI US Accelerator توسط شرکت حقوقی بین المللی DAC Beachcroft (DACB)، کنسرسیوم نوآوری مراقبت های بهداشتی (HIC) – یک آژانس دیجیتال سلامت و مراقبت های اجتماعی متعهد به پیشرفت نوآوری در مراقبت های بهداشتی – و شرکت مشاوره حقوقی و تجاری پیشرو ویلسون حمایت می شود. سونسینی.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NgA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *