آیا طبق بررسی های Edge 30 Ultra and Fusion، پرچمداران جدید موتورولا بهترین گوشی های دارای اندروید نزدیک به سهام هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه


پرچمداران جدید 30 Ultra و Fusion موتورولا به عنوان برخی از بهترین تلفن های همراه با تقریباً موجود در بازار معرفی می شوند. هر دو گوشی بر روی آخرین نسخه اندروید اجرا می شوند که تجربه کاربری تمیز و بدون درهم و برهمی را بدون bloatware و برنامه های غیر ضروری ارائه می دهد.

Edge 30 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی OLED با نرخ تجدید 90 هرتز و وضوح بالای 1080 در 2520 پیکسل است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 870 است و دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی دارای سیستم دوربین پشتی سه لنز با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم است.

از طرف دیگر Fusion دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با نرخ تجدید 90 هرتز و وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 865 و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. Fusion همچنین دارای یک سیستم دوربین پشتی با لنز سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و شارژ بی سیم دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین لوازم جانبی برای Steam Deck برای بهبود تجربه بازی شما

هر دو گوشی همچنین مجهز به مودم 5G و پشتیبانی از دو سیم کارت هستند. Edge 30 Ultra دارای حسگر اثرانگشت زیر و Fusion دارای سنسور اثر انگشت در کناره است. هر دو گوشی همچنین IP68 ضد آب هستند.

به طور کلی، Edge 30 Ultra و Fusion دو تا از بهترین گوشی‌های با اندروید تقریباً موجود در بازار هستند. آنها عملکرد قدرتمند، دوربین های باکیفیت، و قابلیت شارژ سریع و همچنین تجربه کاربری تمیز و بی آلایش را ارائه می دهند. این گوشی ها گزینه های بسیار خوبی برای کسانی هستند که به دنبال گوشی هایی هستند که بر روی آخرین نسخه اندروید بدون هیچ گونه نرم افزاری bloatware اجرا شود. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که Edge 30 Ultra بالاتر از Fusion است، بنابراین قیمت آن بالاتر خواهد بود.




همچنین بررسی کنید



آیا لوکی بهترین مارول است؟

دنیای سینمایی مارول (MCU) طیف گسترده ای از فیلم های موفق و مورد تحسین منتقدان را تولید کرده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ilwCQZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *