استارت‌آپ زنجیره سرد Figorr ۱.۵ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند و از عرضه بیمه فاسدشدنی مبتنی بر داده حمایت می‌کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ زنجیره سرد Figorr ۱.۵ میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند و از عرضه بیمه فاسدشدنی مبتنی بر داده حمایت می‌کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اوگنتگا لورتیم استارتاپ زنجیره سرد فیگور مستقر در نیجریه را پس از تصور ابزارهای بهتر برای ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات حساس به دما، پس از زیان های پس از برداشت ناشی از سرمایه گذاری تازه خود در زمینه تولید محصولات کشاورزی، ساخت.

Figorr (قبلاً Gricd) راه‌حل‌های مبتنی بر اینترنت اشیا را اجرا می‌کند که داده‌های کلیدی مانند مکان، رطوبت و دمای محصولات بسیار فاسد شدنی را در اختیار کسب‌وکارها، به‌ویژه کسب‌وکارهای بهداشت و درمان و کشاورزی قرار می‌دهد و به کارآفرینان کمک می‌کند تا از ضرر و زیان ناشی از فقدان چنین محصولاتی بکاهند. دید. دستگاه‌های Figorr که در تنظیمات ذخیره‌سازی سرد قرار می‌گیرند یا گیر می‌کنند، بدون هزینه ارائه می‌شوند، اما کاربران برای دسترسی به داده‌های جمع‌آوری‌شده مشترک می‌شوند.

Lortim می گوید که Figorr در حال حاضر در حال پیشنهاد توسعه است، به دنبال افزایش تقاضا برای راه حل های خود در خارج از نیجریه. این توسعه با کمک مالی موفقیت آمیز 1.5 میلیون دلاری انجام می شود که در دوری به رهبری Atlantica Ventures با مشارکت Vested World، Jaza Rift و Katapult جمع آوری کرده است. این استارت‌آپ تاکنون ۱.۷ میلیون دلار سرمایه و ۲۷۵ هزار دلار کمک مالی از نهادهای مختلف مانند Google Black Founders Fund، آفریقای کسب‌وکار قهرمانان توسط بنیاد جک ما، FbStart و Lafiya Innovators توسط Impact Hub جذب کرده است.

در خارج از نیجریه، محلول های Figorr در حال حاضر در اتیوپی، غنا، کنیا، آفریقای جنوبی، تانزانیا و اوگاندا استفاده می شود. اخیراً وارد بازار کنیا شده است تا از رشد بخش کشاورزی خود استفاده کند.

“کنیا بازار بسیار جالبی برای ما است، به خصوص به دلیل کشاورزی. Lortim، بنیانگذار و مدیر عامل Figorr، به TechCrunch گفت: ما همچنین معتقدیم که این می تواند سکوی پرشی بسیار کلیدی برای ورود به بازارهای جدید باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  BoomPop با طراحی سایت‌های خارج از سطح بالا برای دنیای دور اول جذابیت پیدا می‌کند •

فیگور همچنین قرار است تا قبل از پایان سال یک پلت فرم مدیریت ریسک راه اندازی کند که داده های مورد نیاز برای معرفی محصولات سفارشی به مشتریان خود را در اختیار شرکت های بیمه قرار می دهد. این پلتفرم بر اساس داده‌هایی ساخته می‌شود که Figorr طی سه سال گذشته برای نشان دادن مشخصات ریسک مشتریان خود جمع‌آوری کرده است.

لورتیم معتقد است که با داده های مناسب و مشخص، شرکت های بیمه در موقعیت بهتری برای ارائه محصولات متناسب خواهند بود.

لورتیم گفت: «یکی از چالش‌های مهمی که در ارائه خدمات به این بخش دیده‌ایم این است که بسیاری از مشتریان ما از دریافت اعلان‌هایی مبنی بر قرار گرفتن محصولاتشان در شرایط سخت می‌ترسند، و این صرفاً به این دلیل است که از نظر تاریخی، فاسدشدنی‌ها بخش پرخطری هستند.

ما به شرکت‌های بیمه کمک می‌کنیم تا با ارائه داده‌ها، فرصت را ببینند [and] برای مشتریان ما، اگر مشکلی پیش بیاید، آنها آسایشی خواهند داشت که بیمه در سطحی از پوشش را برای آنها فراهم می کند.»

او می‌گوید که راه‌حل بیمه ساختمان آن انقلابی در شیوه انجام تجارت، به‌ویژه برای کشاورزان خرده‌مالک، ایجاد خواهد کرد.

لورتیم گفت که داشتن بیمه نه تنها کسب و کارها را از ضرر و زیان بیمه می کند، بلکه تضمین می کند که محصولات ارزان تر هستند زیرا کسب و کارها نیازی به پرداخت هزینه های ناشی از زیان به مشتریان خود ندارند.

Lortim در سال 2019 Figorr را به‌عنوان ارائه‌دهنده جعبه‌های ذخیره‌سازی متحرک با انرژی خورشیدی راه‌اندازی کرد، قبل از اینکه مولفه IoT محصول را دو برابر کند.

هنگامی که ما راه حل را ساختیم، بسیاری از مردم بیشتر به آن جزء اینترنت اشیا علاقه مند بودند و در سال 2020 تصمیم گرفتیم بر روی کمک به کسب و کارها در نظارت بر محصولات حساس به دما تمرکز کنیم، آنها را در مورد مکان نیز مطلع کنیم، به آنها کمک کنیم تا از ضرر و زیان جلوگیری کنند. از اتفاق افتادن،” او گفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت برنده پرونده خرید Activision Blizzard با FTC شد

لورتیم انتظار دارد که Figorr به دلیل فرصت های رو به رشد سریع در بخش کشاورزی و بهداشت آفریقا به رشد خود ادامه دهد.

در نیجریه، این دستگاه عمدتاً در بخش مراقبت های بهداشتی برای نظارت بر محصولات حساس به دما مانند واکسن ها و انسولین استفاده می شود، در حالی که در بازارهایی مانند کنیا، تقاضا در بخش کشاورزی، به ویژه توسط مشاغل باغبانی وجود دارد.

در کشورهای جنوب صحرای آفریقا، 37 درصد غذای تولید شده یا 120 تا 170 کیلوگرم در سال سرانه، به دلیل نگهداری و جابجایی نامناسب از بین می‌رود یا هدر می‌رود، اما در صورتی که غذا به طور ایمن نگهداری شود و در زمان واقعی نظارت شود، این امر قابل پیشگیری است. برای جلوگیری از تلفات تخمین زده می شود که نیمی از واکسن ها در جهان عمدتاً به دلیل شکسته شدن زنجیره سرد از بین می روند.

استارت‌آپ‌هایی مانند Figorr به جلوگیری از ضررهای ناشی از ذخیره‌سازی ضعیف و عدم نظارت کمک می‌کنند.

لورتیم گفت: «آنچه ما می سازیم چیزی است که واقعاً بر مردم تأثیر می گذارد. شما واقعاً می توانید تأثیر واقعی را بر زندگی مردم از نظر دسترسی به مراقبت های بهداشتی و بهبود درآمد مشاهده کنید.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fckAol
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *