اپل به زودی گزینه تحویل در خانه را برای فروشگاه های خرده فروشی اپل معرفی می کند: Gurman

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حال برنامه ریزی برای معرفی روش جدیدی برای خرید محصولات از فروشگاه های خرده فروشی آجر و ملات است. مارک گورمن آخرین نسخه از خبرنامه هفتگی خود را با نام Power On منتشر کرده است. در آنجا، او می نویسد که اپل به زودی روش جدیدی را برای فروش محصولات در فروشگاه های خرده فروشی خود ارائه خواهد کرد.

این شرکت گزینه ای را برای تحویل محصولات به منازل مشتریان با استفاده از دستگاه های نقطه فروش EasyPay خود معرفی خواهد کرد. این امر فروش محصولات را به مشتریان آسان می کند حتی اگر محصول در زمان خرید در فروشگاه موجود نباشد.

اپل این برنامه را به صورت داخلی «سفارش آنلاین با پرداخت آسان» می نامد.

بازنگری کلی استراتژی؟

گورمن می‌گوید که اپل از اوت به بعد گزینه تحویل درب منزل را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود آغاز خواهد کرد. این سیستم تحویل جدید در دو موقعیت خاص مفید خواهد بود.

در یادداشتی که اپل به فروشگاه‌های خرده‌فروشی ارسال کرده است، در اینجا آمده است:

ما می خواهیم همه مشتریانمان دقیقاً با همان چیزی که برای آن آمده اند فروشگاه را ترک کنند. و این با سفارش آنلاین EasyPay که در اوایل آگوست راه اندازی می شود، آسان تر خواهد بود. با یک تراکنش کیفی، گزینه روش‌های مختلف انجام، مانند ارسال یا شخصی‌سازی یک محصول را خواهید داشت.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  FTC می گوید اپلیکیشن محبوب ردیابی باروری Premom داده های حساس را با شرکت های تحلیلی چینی به اشتراک گذاشته است

اول، در مواردی که یک محصول موجود نیست کمک می کند. با استفاده از این تسهیلات، مشتری می‌تواند محصول را رزرو کرده و بعداً تحویل بگیرد و فروشگاه خرده‌فروشی نیز مشتری را به فروشگاه یا منبع دیگری برای خرید محصول از دست نخواهد داد.

دوم، روش تحویل برای محصولات بزرگ اپل مانند iMac یا Mac Pro مفید خواهد بود. مشتریان می‌توانند محصول را از فروشگاه خریداری کنند و به جای اینکه زحمت حمل و نقل محصول را به خانه خود انجام دهند، گزینه تحویل آن را انتخاب کنند.

به گفته گورمن، اپل با معرفی گزینه تحویل، می تواند تغییری در استراتژی کلی خود ایجاد کند. به احتمال زیاد این غول فناوری ممکن است شروع به ذخیره اقلام کمتری در چند فروشگاه کند و صرفاً به ارسال مستقیم کالا از انبار متکی باشد.

اخیراً شاهد اتخاذ این روند توسط چندین فروشگاه خرده‌فروشی بوده‌ایم. این حرکت برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی کوچک و فروشگاه‌هایی که در مناطق دورافتاده قرار دارند مفید خواهد بود.

علاوه بر این، این می تواند به عنوان یک استراتژی برای فروش Vision Pro، هدست AR/VR آینده اپل که قرار است در سال آینده عرضه شود، دیده شود. اپل با برنامه تحویل خود، می‌تواند Vision Pro را حتی اگر لوازم جانبی آن به آسانی در دسترس نباشد، بفروشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه اکانت وایبر خود را غیرفعال یا حذف کنیم

همچنین می تواند یک استراتژی موثر برای ویژن پرو باشد. سفارش آن محصول برای خریداران به دلیل ترکیبات مختلف از بند سر، مهر و موم نور و درج لنزهای تجویزی برای خریداران پیچیده خواهد بود. اگر یکی از این قطعات در یک فروشگاه خرده‌فروشی موجود نباشد، شرکت ممکن است فروش بیش از 3500 دلار را از دست بدهد. اکنون، کارکنان فقط می توانند به کاربر بگویند که قطعه گم شده برای آنها ارسال خواهد شد.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای ، کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/IwZaQA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *