بازی های Web3 برای موفقیت نیازی به برجسته کردن عناصر بلاک چین ندارند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم های Web3 برای موفقیت نیازی به برجسته کردن عناصر بلاک چین ندارند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بازی های مبتنی بر بلاک چین می خواهند به جریان اصلی تبدیل شوند، اما سوال میلیون دلاری این است: بهترین راه برای انجام آن چیست؟

به گفته برخی از توسعه دهندگان بازی وب 3، ممکن است تنها یک پاسخ درست وجود نداشته باشد.

برای جلب نظر مخاطبان وب 2.0، به نظر می رسد صنعت باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کند. به گفته Sumeet Patel، بنیانگذار بازی Exiled Racers، پیش‌بینی الگوریتمی مبتنی بر NFT، برای انجام این کار، توسعه‌دهندگان بازی‌های وب ۳ باید اجزای وب ۳ را به قسمت پشتی منتقل کنند و از تبلیغ بازی‌ها به عنوان مبتنی بر وب ۳ اجتناب کنند.

این برای من منطقی است. هنگام استفاده از برنامه ها، مردم واقعاً به آنچه در پشت صحنه می گذرد اهمیت نمی دهند. آنها فقط چیزی می خواهند که استفاده از آن آسان باشد و آنچه را که می خواهند انجام دهند. در حالی که برخی از مردم ممکن است بخواهند فناوری را درک کنند و عمیقاً غواصی کنند، اکثریت واقعاً اهمیتی نمی‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف انبوه ایمیل ها در Apple Mail

نیکلاس دوزیناس، مدیر توسعه و رشد کسب و کار در پلتفرم غیرمتمرکز بازی Ajuna Network، می‌گوید: «به نظر خوب نمی‌آید، اما امروزه بازی‌ها به بلاک چین نیاز ندارند، اما بلاک چین به بازی نیاز دارد.

انتظار می رود صنعت بازی جهانی از 282 میلیارد دلار در سال 2023 به 666 میلیارد دلار تا سال 2030 افزایش یابد، زیرا افراد بیشتری به طور فزاینده ای بازی های ویدیویی را به عنوان شکل اصلی سرگرمی خود انتخاب می کنند و تلفن های مجهز به 4G مردم را در همه جا این امکان را می دهد تا به بازی های تلفن همراه سرگرم شوند. گزارش توسط Fortune Business Insights.

اما بازی بلاک چین حتی به عنوان یک روند یا عامل محرک برای رشد بازی ذکر نشده است. من فکر می‌کنم این عادلانه است، زیرا بخش کوچکی از بازار است و راه درازی در پیش دارد تا بتواند حتی در صنعت ضربه‌ای وارد کند.

NFTها برای بازی هیچ معنایی ندارند. برخی از مردم به مالکیت اهمیت نمی دهند. اما در طرف دیگر طیف، برخی از افراد می خواهند عمیقاً با فناوری وب 3 درگیر شوند.

دوزیناس گفت که هدف شبکه آجونا جذب افرادی است که به فناوری وب 3 و بلاک چین علاقه دارند، اما با داشتن توکن و امکاناتی که با آن همراه است راحت هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای رفع کار نکردن میکروفون در نوار بازی ایکس باکس در ویندوز 11

همه شرکت های بازی سازی این مسیر را انتخاب نمی کنند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vqX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *