تحقیقات نگرش پزشکان را به نقش فناوری در پاکسازی عقب ماندگی ها برجسته می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بر اساس تحقیقات جدیدی که توسط Sony Healthcare Europe انجام شده است، متخصصان پزشکی در سراسر اروپا هشدار داده اند که تعداد بیماران معوقه فعلی بیمارستان حداقل تا سال 2027 پاک نخواهد شد.

نظرسنجی از 600 انکولوژیست و جراح در سراسر بریتانیا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و لهستان نشان داد که سه سال تخمین زده می‌شود تا بیماران معوقه برطرف شوند، و یک پنجم از پاسخ‌دهندگان (18%) پیش‌بینی کردند که حداقل ممکن است طول بکشد. پنج سال دیگر (در مقایسه با تنها 7٪ در سال 2021).

با توجه به اینکه اثرات همه‌گیری هنوز به شدت در بیمارستان‌های سراسر قاره احساس می‌شود – و گزارش اخیر نشان می‌دهد که یک میلیون مورد سرطان نادیده گرفته شده است – سونی دومین تحقیق خود را برای سنجش احساسات در میان پزشکان اروپایی نسبت به حجم کاری، سلامت روان و نقش فناوری های نوین پزشکی در پرداختن به چالش های کلیدی در سیستم های سلامت

با انعکاس فشار بر روی انکولوژیست ها و جراحان، تقریباً از هر ده نفر (87%) 9 نفر برای دومین سال متوالی دچار رکود در سلامت روان شدند. نزدیک به یک سوم (31 درصد) اظهار داشتند که فرسودگی شغلی را تجربه کرده‌اند – بهبودی تنها چهار درصد از سال 2021 – و در حالی که همه موارد مربوط به سلامت روان کاهش یافته است، حداقل یک چهارم باقی مانده‌اند که یک یا چند مورد از موارد زیر را تجربه می‌کنند. : اضطراب (34%)، پریشانی (30%)، افسردگی (28%) یا بی خوابی (27%).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک کاتتر مراقبت و کارایی بیمار را در NHS Trust بهبود می بخشد

از هر ده پزشک (83٪) هشت نفر معتقدند که فناوری می تواند به بیمارستان ها و موسسات مراقبت های بهداشتی کمک کند تا عقب ماندگی پس از همه گیری را سریعتر از آنچه در حال حاضر تخمین زده می شود، کاهش دهند. با این حال، این رقم در سال 2021 به 97 درصد رسید که شاید نشان‌دهنده از دست دادن ایمان باشد زیرا سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی با سرمایه‌گذاری‌های فناوری عقب می‌افتند و تلاش می‌کنند کارکنان بهداشتی خط مقدم را به ابزارهای مورد نیاز مجهز کنند.

Ludger Philippsen، رئیس Healthcare Solutions اروپا، سونی، می‌گوید: «نظرسنجی ما تأثیر مستمر انقباض طولانی مدت بیماران را بر جراحان و انکولوژیست‌های سخت‌کوش در خط مقدم نشان می‌دهد. اعتماد متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مبنی بر اینکه فناوری می‌تواند کمک کند در حال کاهش است، بنابراین این وظیفه شرکت‌های فناوری مانند سونی است که اطمینان حاصل کنند که ما به طور مؤثر شریک هستیم و برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای کمک به کارایی و صرفه‌جویی زمان، از جمله از طریق دیجیتال مقیاس‌پذیر ما، کار بیشتری انجام می‌دهیم. پلت فرم تصویربرداری NUCleUS.”

به گفته متخصصان پزشکی مورد بررسی، تنگناهای فناوری اطلاعات شامل مدیریت محتوای ضعیف یا ناکارآمد و راه‌حل‌های گردش کار ناکافی است. یکی از مثال‌های ذکر شده، ناتوانی در پخش محتوای ویدیویی زنده در طول روش‌های جراحی برای ارزیابی توسط مشاوران دیگر یا برای اهداف آموزشی است. به طور مشابه، پاسخ‌دهندگان احساس کردند که افزایش جریان کار بالینی می‌تواند با ارائه مسیری سریع‌تر و کارآمدتر برای بیمار از طریق تشخیص و درمان، و همچنین پزشکی از راه دور برای قرارهای مجازی و پیگیری با بیماران، به کاهش عقب ماندگی بیماران سرطانی کمک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیلینک میدلندز 13 برنده را در شب جوایز کسب کرد

فناوری دیگری بود که توسط جراحان برای کاهش تعداد بیماران معوقه مشخص شد، در حالی که نظارت مجازی می‌تواند زمان را برای دیدن بیماران بیشتر آزاد کند. به طور کلی تر، پزشکانی که در نظرسنجی سونی مورد نظرسنجی قرار گرفتند، زیرساخت های قدیمی فناوری اطلاعات و فقدان کلی فناوری مناسب را به عنوان موانع اساسی برای مراقبت از بیمار برجسته کردند.

گزارش کامل را می توانید از اینجا دانلود کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zBaLjB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *