دولت بریتانیا از برنامه بهداشت عرب 2023 رونمایی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دپارتمان تجارت بین‌الملل بریتانیا (DIT) از برنامه خود در عرب هلث 2023 رونمایی کرده است. بزرگترین رویداد مراقبت های بهداشتی در نوع خود در خاورمیانه.

در طول چهار روز، دولت بریتانیا و رهبران مراقبت های بهداشتی همکاری ها و مشارکت ها را در شورای همکاری خلیج فارس بررسی خواهند کرد. کمک به بریتانیا برای تقویت بیشتر روابط تجاری با منطقه.

این برنامه همچنین اهمیت روابط بریتانیا و امارات را نشان می‌دهد و مبتکران و سازمان‌های بریتانیایی را نشان می‌دهد که به روش‌های مختلف به بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی خاورمیانه مشاوره و همکاری می‌دهند.

در طول هفته، DIT از چندین رهبر ارشد دولتی از NHS، DIT و وزارت بهداشت و مراقبت اجتماعی (DHSC) استقبال خواهد کرد.

علاوه بر این، DIT 10 سازمان NHS را برای اتصال و به اشتراک گذاشتن تخصص خود با سایر کارشناسان مراقبت های بهداشتی از سراسر منطقه همراه با هیئتی از برخی از مبتکران پیشرو دیجیتالی سلامت، پزشکی و علوم زیستی در بریتانیا می آورد و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا ببینند که چگونه برش آنها را انجام می دهند. راه حل های لبه می توانند با برخی از چالش های عمده مراقبت های بهداشتی مدرن مقابله کنند.

سایمون پنی، کمیسر تجارت اعلیحضرت برای خاورمیانه و پاکستان، گفت: «چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی امروز جهانی هستند. بریتانیا نقش اصلی را در تشکیل راه حل هایی برای رسیدگی به این مسائل ایفا می کند. یکی از جاه طلبی های ما در عرب هلث در سال جاری، همکاری با شرکا، به اشتراک گذاشتن آموخته هایمان و برجسته کردن نقشی است که نوآوری و پایداری در آینده مراقبت های بهداشتی ایفا می کند. ما این کار را با بحث در مورد چالش های مشترکمان – از جمله سرطان و سلامت روان – در سمینارهای بریتانیا انجام خواهیم داد. ما از شما دعوت می کنیم تا بهترین نوآوری های بریتانیا را در Arab Health کشف کنید و به ما بپیوندید تا فرصت های جدید همکاری را کشف کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فهرست مدیلینک نورث در ساندی تایمز "بهترین مکان برای کار"

این مجموعه رویدادها که توسط کارشناسان DIT میزبانی می‌شود، یادگیری مشترک را تشویق می‌کند و کارشناسان بهداشت را قادر می‌سازد تا در مورد موضوعات کلیدی بحث کنند. هدف این است که هم برای بریتانیا و هم برای سازمان‌های بهداشت و درمان و علوم زیستی شورای همکاری خلیج فارس و دیگر ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی در منطقه، فرصت‌هایی را فراهم کنیم تا فرصت‌ها و همکاری‌های جدید را کشف کنند – در حالی که چالش‌ها و موفقیت‌هایی را که بریتانیا در این زمینه‌های کلیدی دارد نشان می‌دهد.

جلسات شامل:

روز 1:نوآوری در خدمات سرطان – اولویت دادن به بیمار (دوشنبه 30 ژانویه 2023 ساعت 2:00 تا 15:00، باشگاه تجارت جهانی، سطح 33، مرکز تجارت جهانی). این سمینار کارشناسان را گرد هم می آورد تا نشان دهد که بریتانیا و امارات چگونه با چالش های مراقبت از سرطان روبرو می شوند و تأثیر نوآوری هر دو کشور را نشان می دهد.

روز 2: “فناوری بریتانیا برای سیستم های سلامت پایدار و عادلانه در آینده” (سه شنبه، 31 ژانویه 2023; 8:00 صبح تا 10:00 صبح، هتل نووتل، مرکز تجارت جهانی، دبی). این پانل و رویداد شبکه‌ای، فناوری پیشرو بریتانیا را برجسته می‌کند که دسترسی به خدمات بهداشتی را بهبود می‌بخشد، اما از کاهش انتشار کربن نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت‌های بریتانیا، رهبران NHS، مشاوران سیاست بریتانیا و رهبران سلامت/سیاست‌گذاری از امارات متحده عربی/منطقه خاورمیانه در مورد چگونگی پذیرش فناوری سلامت برای مسئولیت جمعی و جهانی ما برای کاهش انتشار کربن و همچنین کاهش نابرابری‌های بهداشتی ضروری است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نتایج همکاری در آزمایش ادرار جدید برای تشخیص سرطان مثانه

روز 3: “Net Zero: چگونه بریتانیا بر مراقبت های بهداشتی پایدار تأثیر می گذارد” (چهارشنبه 1 فوریه 2023؛ ساعت 11:00 تا 12:00، باشگاه تجارت جهانی، سطح 33، مرکز تجارت جهانی). NHS اولین سرویس بهداشتی در جهان شد که متعهد به رسیدن به صفر خالص تا سال 2045 شد. این جلسه به بررسی دیدگاه‌های بریتانیا، امارات و دیدگاه‌های جهانی گسترده‌تر در مورد مراقبت‌های بهداشتی صفر خالص برای مخاطبان می‌پردازد تا در مورد چالش‌ها و موفقیت‌هایی که باید برای خود حذف کنند آشنا شوند. تمرینات

روز چهارم: صبحانه تجاری و شبکه سازی امارات و انگلستان (پنجشنبه 2 فوریه 2023 ساعت 8:00 صبح تا 10:00 صبح، هتل Voco، جاده شیخ زاید). فرصتی عالی برای ایجاد ارتباط و شبکه با سهامداران بریتانیا، امارات و عربستان سعودی. نشست ذهنی از بخش مراقبت های بهداشتی و علوم زیستی. ذینفعان منطقه ای فرصت ها و همکاری در بازار خاورمیانه را برجسته خواهند کرد.

در Arab Health 2023، غرفه UK Pavilion در سالن 2 E30 و غرفه Healthcare UK در سالن 6 B70 قرار خواهد گرفت.

غرفه UK Pavilion که توسط وزارت تجارت بین‌الملل (DIT) و انجمن صنایع سلامت بریتانیا (ABHI) سازماندهی شده است، میزبان شبیه‌سازی‌ها و ارائه‌هایی است که به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت و همکاری بین ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، پزشکان، NHS Trusts و شرکت های فناوری مراقبت های بهداشتی

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JeqgLL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *