هدفون ارزان گوش باز جدید FiiO برای دویدن و باشگاه عالی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همه بهترین ‌های بی‌سیم واقعی وجه مشترک یکسانی دارند: هدفون‌های داخل گوشی. برند صوتی پیشرفته FiiO به وضوح توجه کرده است و هدفون ورزشی جدید JW1 آنها برای ارائه تمام عملکرد مورد نیاز شما بدون نیاز به چسباندن چیزی در جایی طراحی شده است.

از این گذشته، هدفون های داخل گوشی همیشه ایده آل نیستند. برخی از افراد نمی‌توانند اشیاء را داخل مجرای گوش خود بچسبانند، و برخی دیگر حتی بدون حذف فعال نویز، جداسازی را دوست ندارند.

FiiO JW1s را وارد کنید. آنها روی گوش شما قلاب می شوند و نیازی به نوک گوش ندارند. به سادگی آنها را روی گوش های خود قرار دهید و دور بروید. این بدان معناست که آنها برای هر جایی که نیاز دارید از دنیای اطراف خود آگاه باشید، خوب هستند، چه در حال دویدن در جاده‌های عقب یا گوش دادن به اطلاعیه‌های سفر صبحگاهی‌تان.

FiiO JW1: ویژگی ها و مشخصات کلیدی

من هنوز این هدفون را نشنیده ام اما مارک آن را می شناسم. من قبل از شدن، چند آمپلی فایر هدفون FiiO داشته ام و از برخی از DAC های آنها نیز استفاده کرده ام. بنابراین من انتظار دارم که اینها نسبت به پول بسیار خوب به نظر برسند، زیرا این برند دارای شجره صوتی عالی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چراغ برای ویدیوهای YouTube

آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. از نظر مشخصات، آنها برای یک جفت هدفون با برچسب قیمت 34.99 پوند / 39.99 دلار بسیار مناسب هستند. 5.3 برای جفت‌سازی آسان و پایدار، درایورهای 14.2 میلی‌متری برای سرعت پایین و عمر باتری 13 ساعته چشمگیر دریافت می‌کنید. این هدفون دارای کنترل‌های لمسی برای سهولت در دسترسی است و یک کیس ذخیره‌سازی بسیار خوب نیز در آن گنجانده شده است، اگرچه کیف شارژ نیست.

البته، با این قیمت نمی‌توانید عملکرد صوتی FiiO FT3 همان برند را که مجموعه‌ای از گوش‌های پنج ستاره است، دریافت کنید. اما پس از آن شما چیزی نزدیک به RRP آنها 299 دلار / 289 پوند / 449 دلار استرالیا نمی پردازید. JW1 یک هشتم قیمت است.

بنابراین، اگر به دنبال یک مجموعه مناسب از تلفن های بدنسازی یا چیزی برای پوشیدن در پیاده روی به محل کار هستید، اینها ارزش در نظر گرفتن دارند. وقتی بررسی عمیق خود را انجام می دهیم، مشتاقانه منتظرم تا ببینم همکارانم از آنها چه می گویند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lBrPII
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *