هزاران ایمیل محرمانه ارتش آمریکا به دلیل اشتباهات املایی به یک کشور آفریقایی ارسال می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک خطای یک دهه از جانب ارتش ایالات متحده ممکن است یک چرخش جدی داشته باشد که ممکن است این نیروها را در معرض خطر اشتراک اطلاعات حساس با کشورهایی مانند روسیه قرار دهد.

تنها در طول هفته گذشته، نزدیک به 1000 پیام به طور تصادفی به آن ارسال شد پست الکترونیک آدرس‌هایی که به .ml ختم می‌شوند – دامنه‌ای که کشور آفریقایی مالی را نشان می‌دهد – به جای دامنه‌های نظامی .mil، به دلیل یک اشتباه تایپی ساده یک نویسه.

به این ترتیب، Johannes Zuurbier، کارآفرین هلندی، که با مدیریت دامنه .ml قرارداد دارد، تنها چند روز قبل از یک تهدید جدید و نوظهور، یک هشدار جدی به ایالات متحده صادر کرده است.

های ارتش آمریکا snafu

Zuurbier که از ژانویه حدود 117000 پیام نادرست را جمع آوری کرده است، در اوایل این ماه به دولت ایالات متحده درباره عواقب احتمالی آن هشدار داد: “این خطر واقعی است و می تواند توسط دشمنان ایالات متحده مورد سوء استفاده قرار گیرد.”

با پایان یافتن قرارداد 10 ساله مدیریت دامنه در روز دوشنبه، دسترسی به دامنه .ml قرار است به مقامات مالی منتقل شود، که می توانند به ایمیل های هدایت نشده برای گیرندگان .mil دسترسی داشته باشند. با داشتن روابط نزدیک سیاسی، اقتصادی و نظامی مالی با روسیه، زوربیر نگران است که اطلاعات حساس ایالات متحده در دستان نادرست قرار گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارتاپ بیمه سایبری Coalition دستیار حریم خصوصی Jumbo را به دست آورد

در حالی که هیچ یک از ایمیل‌ها به‌عنوان طبقه‌بندی شده علامت‌گذاری نشده‌اند، گفته می‌شود که محتوای آنها شامل عکس‌برداری اشعه ایکس، داده‌های پزشکی، اطلاعات اسناد هویتی، فهرست خدمه کشتی‌ها، فهرست کارکنان در پایگاه‌ها، نقشه‌های تاسیسات، عکس‌های پایگاه‌ها، گزارش‌های بازرسی نیروی دریایی، قراردادها است. ، شکایت کیفری علیه پرسنل، تحقیقات داخلی در مورد قلدری، برنامه های سفر رسمی، رزرو، و سوابق مالیاتی و مالی.

پنتاگون بلافاصله به این موضوع واکنش نشان نداد TechRadar Proدرخواست نظر در مورد این موضوع هر گونه به روز رسانی در اینجا ارسال می شود.

از طريق فایننشال تایمز

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zHtIeK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *