هوش مصنوعی همه چیز و همه جا را به یکباره در Disrupt لمس می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم همه چیز و همه جا را به یکباره در Disrupt لمس می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​هوش مصنوعی از اینجا به بعد بخشی از زندگی ما است – چه خوب چه بد. تنها در شش ماه گذشته، TechCrunch نزدیک به 600 مقاله با تمرکز بر تأثیر فناوری هوش مصنوعی در زندگی ما در صنایع مختلف مانند فیلم، مراقبت‌های بهداشتی، بازاریابی و زنجیره‌های تامین نوشته است.

مرحله هوش مصنوعی در TechCrunch Disrupt 2023

در TechCrunch Disrupt 2023، اثر انگشت تاثیرگذار هوش مصنوعی را در طول برنامه‌نویسی نمایش خواهید دید. همه چیز از زمین صفر شروع می شود: مرحله هوش مصنوعی – یکی از شش مرحله جدید خاص صنعت در سال جاری. بیایید و قابلیت‌ها و پتانسیل‌های هوش مصنوعی که به سرعت در حال گسترش هستند را کشف کنید، و به علم پشت فناوری عمیق، محصولاتی که قدرت آن را می‌دهد و چالش‌های اخلاقی، اجتماعی و قانونی ناشی از آن را بررسی کنید.

ما در تابستان امسال ترکیب کامل صحنه را اعلام خواهیم کرد، اما در اینجا نگاهی اجمالی به اینکه چه کسی و چه چیزی را خواهید دید و خواهید شنید:

  • بلندگوهای AI Stage تاکنون:
  • موضوعاتی که به آنها خواهیم پرداخت:
    • زبان و هوش مصنوعی مولد
    • ایجاد کاراکتر با هوش مصنوعی قدرتمند
    • هوش مصنوعی در رسانه و
    • هوش مصنوعی در ابزارهای توسعه دهنده
    • چالش های قانونی و اخلاقی هوش مصنوعی
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

هوش مصنوعی در TechCrunch Disrupt 2023 همه چیز را لمس می کند

ما امیدواریم که آماده باشید تا اصلاحات هوش مصنوعی خود را دریافت کنید، زیرا این فناوری تقریباً در هر صنعتی قابل تصور است. برنامه‌نویسی آموزنده و جذاب هوش مصنوعی را در دیگر مراحل جدید صنعت ما خواهید دید. چند نکته برجسته هوش مصنوعی را از مراحل دیگر بررسی کنید – سخنرانان و جلسات بیشتر مرتبط با هوش مصنوعی به زودی اعلام خواهند شد!

مرحله SaaS

مرحله امنیت

  • ما با هم صحبت خواهیم کرد ماریته شاکه، پیشگام سیاست فناوری و همکار در موسسه هوش مصنوعی انسان محور در دانشگاه استنفورد، و مردیث ویتاکر (Signal Foundation) در مورد حفاظت از داده ها و امنیت شما در عصر هوش مصنوعی.

مرحله سازندگان

قبلاً به عنوان مرحله TechCrunch+ شناخته می شد. اینجا جایی است که می‌توانید پنل‌ها و مصاحبه‌هایی را با کارشناسانی بیابید که در زمینه ساخت و راه‌اندازی یک استارت‌آپ مشغول هستند.

  • حسین یحفوفیمدیر محصول در Arta Finance و یکی از بنیانگذاران خبرنامه GPT Hacks، در یک پانل بحث در مورد راه اندازی راه انداز شرکت خواهد کرد و ممکن است نکات مفیدی را در مورد نحوه ساخت با هوش مصنوعی در زمانی که پول نقد محدود می شود، ارائه دهد.

میزگردها و میزگردهای هوش مصنوعی

برای کسب دانش بیشتر در زمینه هوش مصنوعی در بسیاری از میزگردها و جلسات برگزیده ای که در طول روز برنامه ریزی شده است، تمرین کنید. در اینجا چند مدعی هوش مصنوعی انتخاب مخاطب آورده شده است:

  • هوش مصنوعی برای خیر اجتماعی: چگونه فن‌آوران و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند برای ایجاد تأثیر پایدار شریک شوند
  • چگونه Fortune 500 نرم افزار هوش مصنوعی می خرد (یا نه!)
  • انقلابی در مراقبت های بهداشتی با هوش مصنوعی: موارد و راه حل های استفاده در زندگی واقعی
  • انقلابی در خرده فروشی: استفاده از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد تعامل با مشتری
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جان بخشیدن به مراقبت های بهداشتی پوشیدنی

هوش مصنوعی Startup Battlefield 200 را لمس می کند

ما عمیقاً در حال بررسی استارت‌آپ Battlefield 200 از استارت‌آپ‌های برجسته برای نمایش در Disrupt 2023 هستیم. ما حدس می‌زنیم که هوش مصنوعی یک نیرو خواهد بود، اما در حال بررسی دقیق اینکه چه کسی ممکن است این کار را انجام دهد، هستیم. با این حال، هوش مصنوعی سال گذشته حضور خود را اعلام کرد. ویدیوهای این سه استارتاپ SB 200 متمرکز بر هوش مصنوعی را بررسی کنید:

هوش مصنوعی اینجاست تا در یک راه بزرگ باقی بماند. در Disrupt فرصت های متعددی برای افزایش دانش خود، ایجاد ارتباطات و توسعه فرصت های همکاری در صنایع و بخش های مختلف خواهید یافت.

در TechCrunch Disrupt 2023، 19 تا 21 سپتامبر در سانفرانسیسکو، به جامعه جهانی استارتاپ بپیوندید. هم اکنون پاس خود را بخرید و تا 625 دلار پس انداز کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SPuxeN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *