«هی دیزنی» آمازون! دستیار صوتی اکنون در دسترس است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم «هی دیزنی» ! دستیار صوتی اکنون در دسترس است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آمازون و دیزنی روز پنجشنبه اعلام کردند که «Hey Disney!»، دستیار صوتی جدید ساخته شده بر اساس فناوری الکسا، به طور رسمی در ایالات متحده در دسترس است.

هی دیزنی! اولین باری است که دستیار سفارشی الکسا (ACA) روی دستگاه های اکو در داخل خانه مشتریان راه اندازی می شود. ACA به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا فناوری الکسا را ​​به گونه‌ای سفارشی کنند که مختص برند آنها باشد و از فناوری داخلی آنها پشتیبانی کند.

دستیار سفارشی صدا و شخصیت خاص خود را دارد که شرکت‌ها نام آن را «همراه جادویی دیزنی» گذاشته‌اند. بیش از 20 شخصیت در سری های دیزنی، پیکسار و جنگ ستارگان، از جمله میکی موس، مینی ماوس، اردک دونالد، گوفی، پلوتون، اولاف، موانا، دوری، ماتر، چوباکا، R2-D2، فوزی بیر و غیره را در خود دارد.

در حالی که کاربران می توانند از هی دیزنی بپرسند! دستورات ساده ای مانند تنظیم زنگ هشدار یا تایمر، همچنین هزاران تعامل سفارشی، از جوک و احوالپرسی گرفته تا های بی اهمیت و مناظر صوتی، در میان فعالیت های دیگر وجود دارد. به علاوه، کاربران می‌توانند در «ماجراجویی‌های Play-Along» یا تجربه‌های صوتی و تصویری تعاملی شرکت کنند. این شرکت‌ها در این اطلاعیه نوشتند که ویژگی ماجراجویی به کاربران اجازه می‌دهد تا به «سفرهای سرگرم‌کننده مانند ماهیگیری با گوفی» بروند.

آرون روبنسون، معاون آمازون الکسا، به TechCrunch گفت: علاوه بر این، «تخ‌مرغ‌های عید پاک» مخفی در این تجربه وجود خواهد داشت که ظاهراً مشتریان را شگفت‌زده و خوشحال می‌کند.

اعتبار تصویر: آمازون/دیزنی

شایان ذکر است که کاربران همیشه نمی توانند انتخاب کنند که با کدام شخصیت می خواهند تعامل داشته باشند. بسته به آنچه کاربر می پرسد، هی دیزنی! یا به عنوان صدای همراه جادویی دیزنی یا یک شخصیت خاص پاسخ خواهد داد. به عنوان مثال، اگر کاربری بخواهد آب و هوا را بداند، اولاف ممکن است پاسخ دهد اگر بیرون سرد است. روبنسون توضیح داد که چند مورد وجود دارد که کاربران می توانند یک شخصیت خاص را درخواست کنند، مثلاً اگر بخواهند با پلوتون و میکی به یک ماجراجویی تعاملی بروند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر اکانت آمازون در کیندل

کاربران باید برای اشتراک سالانه در فروشگاه مهارت های الکسا ثبت نام کنند تا به دستیار صوتی دسترسی داشته باشند که هزینه آن 5.99 دلار در سال است. همچنین با اشتراک Kids+ (4.99 دلار در ماه یا 48 دلار در سال) همراه خواهد بود.

برای شروع تجربه، کاربران می‌توانند به دستگاه اکو خود بگویند: «الکسا، هی دیزنی را به من معرفی کن». توجه داشته باشید که هی دیزنی! در Fire Tablets، Fire TVs، Echo Show 15، 1st Gen Echo و Echo Auto کار نمی کند.

هی دیزنی! در ابتدا در سال 2021 اعلام شد و ابتدا برای مهمانانی که در هتل های Disney World Resort اقامت داشتند عرضه شد. بازدیدکنندگان می‌توانند سوالات مربوط به پارک را از دستیار بپرسند، مانند ساعت باز/بسته شدن Disney World یا توصیه‌هایی درباره مکان غذا خوردن. آنها همچنین می توانند سرویس اتاق سفارش دهند یا درخواست حوله اضافی کنند.

آمازون قبلاً ادعا کرده بود که دستیار صوتی ضبط‌های صوتی را برای تعاملات درون اتاق در هتل‌های Disney World Resort ذخیره نمی‌کند. با این حال، دستورالعمل ها برای نسخه خانگی کمی متفاوت است.

این شرکت می گوید که در خانه هی دیزنی! تجربه مشابه سایر تجربیات هدایت شده توسط کودک در الکسا است، بنابراین نه تنها رضایت والدین لازم است، بلکه مشتریان برای مدیریت استفاده از صدای ضبط شده فرزندان خود نیز باید به تنظیمات مراجعه کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع مشکل "نمی توان مایکروسافت استور را بازنشانی کرد" در ویندوز 11

قابل توجه، هی دیزنی! این راه‌اندازی پس از آن انجام می‌شود که آمازون ۲۵ میلیون دلار جریمه از سوی کمیسیون تجارت فدرال (FTC) و وزارت دادگستری (DOJ) به دلیل نقض قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان دریافت کرد. FTC در بیانیه ای نوشت که آمازون صدای ضبط شده الکسای کودکان را نگه می دارد و والدین را در مورد شیوه های حذف داده های شرکت گمراه می کند. آمازون به کاربران گفت که می توانند صدای ضبط شده کودکان را حذف کنند، اما FTC متوجه شد که این شرکت “به این وعده ها عمل نکرده است.”

به طور جداگانه، آمازون اخیراً ویژگی صدای افراد مشهور خود را که شامل صداهای تولید شده توسط مدل متن به گفتار برای ساموئل ال. جکسون، شکیل اونیل و ملیسا مک کارتی بود، تعطیل کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HSV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *