کاغذ سفید تدارکات تست‌های کووید-19 توسط دولت بریتانیا را بررسی می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

انجمن تشخیص آزمایشگاهی بریتانیا (BIVDA) به دانشگاه ناتینگهام مأموریت داد تا یک کاغذ سفید مستقل تهیه کند که در آن خرید تست‌های کووید-19 توسط دولت بریتانیا در طول همه‌گیری بررسی می‌شود.

کار انجام شده توسط دانشگاه ناتینگهام یک بررسی جامع از استراتژی تدارکات تست COVID-19 دولت است. این تحقیق تعداد زیادی جوایز مستقیم را به شرکت‌های منتخب نشان می‌دهد، دسترسی به بازار تامین‌کنندگان مستقر را که طی سال‌ها به NHS ارائه کرده‌اند، محدود می‌کند، که منجر به سوالاتی در مورد شفافیت و بهترین استفاده از پول مالیات‌دهندگان می‌شود.

این مقاله که توسط دکتر لوک باتلر، دانشیار حقوق در دانشگاه ناتینگهام تهیه شد، به بررسی نحوه اعطای قراردادهای کیت تست، اعتبار فنی برای استفاده و تایید برای عرضه در بازار به عنوان بخشی از استراتژی تست و ردیابی دولت پرداخت.

چندین درس و توصیه وجود دارد که از این مقاله بیرون می‌آید، که امید است در آینده آمادگی همه‌گیری و تعامل نزدیک‌تر با اپراتورهای تشخیصی بریتانیا را بهبود بخشد.

جوایز مستقیم و بار نظارتی بالاتر برای این بخش چیزی است که BIVDA از طرف اعضای خود در سراسر واکنش بریتانیا به همه‌گیری با آن مخالفت کرد و این ارزیابی نقشه راهی برای همکاری نزدیک‌تر بین صنعت و دولت برای اطمینان از تکرار نشدن شکست‌ها ارائه می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی Lord O'Shaughnessy: فرصتی برای انجام آزمایشات بالینی در بریتانیا

این مقاله توصیه می کند که دولت باید چالش های ناشی از تصمیمات تدارکاتی را که بر رقابت، دسترسی به بازار و انعطاف پذیری صنعت در شرایط اضطراری تأثیر می گذارد، درک کند.

هلن دنت، مدیر عملیات BIVDA، گفت: «این مقاله بر ضرورت آگاهی بیشتر سیستم از تأثیر تصمیم‌گیری‌ها در یک بخش و اینکه چقدر برای دولت و صنعت شفاف و منصفانه است، تأکید می‌کند. واضح است که اعتبار و تأیید علمی تأثیر قابل توجهی بر تصمیمات تدارکات و رقابت دارد و این دو همیشه متقابل نیستند. توصیه ها باید برای ایجاد اعتماد برای صنعت و عموم مردم مورد توجه و اجرا قرار گیرد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با دولت و سازمان های مرتبط با صنعت برای انجام این کار هستیم.»

دکتر لوک باتلر از دانشگاه ناتینگهام اظهار داشت: «استراتژی MedTech اخیراً منتشر شده نقش مهم تشخیص را در سیستم بهداشت و مراقبت اجتماعی شناسایی کرده است. نقش ابزاری تدارکات عمومی نیز تایید شده است. با این حال، دولت باید توجه بیشتری را بر نقش تدارکات عمومی به عنوان یک ابزار استراتژیک برای دستیابی به اهداف سیاست تشخیصی بریتانیا و فرآیندهای مورد نیاز در حمایت متمرکز کند.

دوریس-آن ویلیامز، مدیر اجرایی BIVDA، اضافه کرد: «همه‌گیری COVID واقعاً نقش بخش IVD را مورد توجه عموم قرار داد و شرکت‌های عضو ما همگی بسیار مشتاق بودند که نقش خود را در کمک به ارائه اطلاعات برای کمک به مدیریت و درمان آن ایفا کنند. جمعیت با این حال، احساس می‌شد که نقش آن‌ها به اندازه بخش‌های واکسن‌ها و داروها شناخته نشده است، و BIVDA می‌خواست یک جدول زمانی روشن در مورد تدارکات و درس‌هایی ارائه دهد که هر دو طرف می‌توانند در صورت بروز یک وضعیت اضطراری مرتبط با سلامت ملی در آینده یاد بگیرند. . ما می خواستیم این به طور مستقل رهبری و در نظر گرفته شود، نه یک مقاله در میان همه گزارش های دیگر در آغاز سال 2022. ما خوشحالیم که دکتر باتلر از دانشگاه ناتینگهام موافقت کرد که این کار را برای ما انجام دهد و BIVDA اکنون در یک برنامه است. موقعیت برای قرار دادن این اطلاعات در حوزه عمومی.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Hearing Diagnostics پس از جمع آوری سرمایه 1.1 میلیون پوندی به تجاری سازی می پردازد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kWU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *