آخرین مهلت برای پیوستن به غرفه ABHI UK در MEDICA 2023 نزدیک است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت های فناوری سلامت بریتانیا که به دنبال نمایش محصولات و خدمات خود در نمایشگاه تجاری MEDICA امسال هستند تا 15 مهلت دارند.هفتم می 2023 فضای خود را در غرفه ABHI UK ایمن کنند.

نمایشگاه سال گذشته با نشان دادن بازگشت خود به شهرت جهانی، شاهد افزایش 76 درصدی تعداد بازدیدکنندگان از سال 2021 بود و نزدیک به 100000 متخصص از صنعت مراقبت های بهداشتی جهانی در سال 2023 در آن شرکت خواهند کرد.

این نمایشگاه که از 13 تا 16 نوامبر 2023 در دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود، این فرصت را برای شرکت‌های بریتانیایی فراهم می‌کند تا با مشتریان و شرکای بالقوه از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند و بازارها و فرصت‌های جدید را کشف کنند. این رویداد 6000 غرفه‌دار از 70 کشور جهان را به خود جذب می‌کند و هر ساله افراد برجسته از حوزه‌های بهداشت، تجارت، تحقیقات و سیاست برای ملاقات با کارشناسان و تصمیم‌گیرندگان ملی و بین‌المللی در این بخش شرکت می‌کنند.

با نزدیک شدن به آخرین مهلت پیوستن به غرفه ABHI UK، از شرکت‌های بریتانیایی که به دنبال نمایش فناوری‌های نوآورانه پزشکی خود در بازارهای اروپایی و بین‌المللی هستند، خواسته می‌شود تا برای پیوستن به بزرگترین پاویون بریتانیا برای صنعت فناوری سلامت در بزرگترین نمایشگاه تجاری پزشکی جهان، سریع عمل کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هوش مصنوعی و مسیر شغلی در حال تکامل متخصصان نظارتی

میشل میشلوچی، رئیس رویدادهای بین المللی، ABHI گفت: MEDICA واقعاً اصلی‌ترین پلتفرم در اروپا برای نوآورانی است که به دنبال افزایش دسترسی و قرار گرفتن در معرض جهانی خود هستند. برای کسب‌وکارهای بریتانیا، این فرصتی است تا فناوری خود را به نمایش بگذارند، روابط بلندمدت با شرکای جهانی ایجاد کنند، سرنخ ایجاد کنند و مهم‌تر از آن، از موقعیت دوسلدورف به‌عنوان یک مرکز اصلی سفر برای ملاقات با شرکای موجود استفاده کنند. با توجه به مقیاس نمایشگاه، بسیار مهم است که خود را متمایز کنید، و حمایت اضافی که ما می توانیم به غرفه داران خود ارائه دهیم، برای جذب گام به غرفه های آنها و افزایش قرار گرفتن در معرض برند آنها، چیزی است که ما واقعاً به آن افتخار می کنیم. مثل همیشه، فضای نمایشگاهی ABHI به سرعت در حال فروش است، و ما انتظار داریم که تا قبل از تاریخ پایانی اواسط ماه مه ظرفیت خود را داشته باشیم، بنابراین شرکت‌های آینده نگر را تشویق می‌کنیم تا جایگاه خود را در اسرع وقت با ABHI تضمین کنند تا از دست ندادن آن‌ها جلوگیری شود.

شرکت‌هایی که با ABHI به نمایش می‌گذارند، در نسخه دوم مجله Pavilion مراقبت‌های بهداشتی بریتانیا نیز حضور خواهند داشت. این بروشور اختصاصی شامل فهرست کامل غرفه‌داران، و همچنین مقالات و ویژگی‌هایی است که پیشنهاد فناوری بهداشتی در سطح جهانی بریتانیا را به تصویر می‌کشد. این مجله برای همه کسانی که از غرفه ABHI UK در MEDICA بازدید می کنند در دسترس خواهد بود و همچنین به صورت الکترونیکی بین هزاران مخاطب توزیع می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Document Outline در Google Docs

میچلوچی می‌افزاید: «از ساخت غرفه گرفته تا پشتیبانی روابط عمومی، چه قبل از رویداد و چه در نمایشگاه، هدف ما کمک به کاهش استرس ناشی از نمایشگاه است و کمک به شرکت‌ها در تمرکز بر آنچه برای آنها مهم است – ایجاد سرنخ و رشد آنها. کسب و کار. ابتکارات ارزش افزوده، مانند مجله بهداشت و درمان ما در بریتانیا، این بسته حمایتی را بیشتر تحسین می کند، و ما بسیار خوشحالیم که این برنامه کاری برای شرکت های غرفه دار ما به موفقیت تبدیل شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cIyYAH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *