من همچنان معتقد بودم که دیزنی پلاس سیندرلا را با کیفیت 4K بازیابی خواهد کرد و آرزوی من برآورده شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های افسانه‌ای دیزنی دوباره تغییر شکل داده است. سیندرلا، انیمیشن 1950 که نسل ها دوستش داشتند، توسط دیزنی با همکاری کارشناسان استودیو انیمیشن والت دیزنی به طور کامل بازسازی شده است.

این بدان معناست که از 25 آگوست، می‌توانید نسخه ابی شده را با وضوح کامل خیره‌کننده 4K در دیزنی پلاس پخش کنید. اگر نمی‌پرسید که آیا این تاریخ اهمیتی دارد یا خیر، این زمانی است که دیزنی هفته جهانی پرنسس سال 2023 را برگزار می‌کند، سومین رویدادی که برگزار می‌شود.

اگر یکی از بهترین ‌های 4K یا بهترین پخش‌کننده‌های بلوری 4K را دارید، اکنون زمان خوبی است تا از آن نهایت استفاده را ببرید و ببینید که انیمیشن مورد علاقه‌تان چگونه تغییر کرده است. همانطور که از مقایسه زیر می بینید، تفاوت بسیار چشمگیر است.

قبل و بعد: بازسازی سیندرلا 2023

(اعتبار تصویر: دیزنی)

رویایی که آرزو می کنی به حقیقت می پیوندد

این نمونه‌ای نیست که عجولانه و با تولید شده است. این نسخه از سیندرلا با عشق و صرف زمان و تلاش فراوان ساخته شده است. برای به دست آوردن بهترین کیفیت ممکن، تیم به کتابخانه کنگره رفت تا نگاتیو اصلی نیترات را دریافت کند و سپس آن را با کیفیت 4K اسکن کرد. پس از آن، آنها با زحمت آثار ناخواسته و مرتبط با سن را حذف کردند. دیزنی می‌گوید که نتیجه، واضح‌تر و با کیفیت‌تر از هر نسخه‌ای است که دیده‌اید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 ویژگی جالب watchOS 10: Smart Stack، طراحی مجدد و موارد دیگر

این تیم شامل برخی از افسانه های واقعی دیزنی از جمله مایکل جیایمو (منجمد؛ پوکاهونتاس) و اریک گلدبرگ (بیشتر از آثار کلاسیک دیزنی که بتوانید با آن چوب تکان دهید). به گفته گلدبرگ: “ما هر دو واقعاً فیلم را دوست داریم و به شدت احساس می‌کنیم که باید آن را حفظ کنیم. تماشاگرانی که این بازسازی را تماشا می‌کنند وضوح بیشتری خواهند دید، اما ظرافت‌های بیشتری را نیز خواهند دید. آنها تفاوت‌هایی را در رنگ از پلان به نما خواهند دید. و کشف کنید که چگونه یک رنگ با رنگ دیگر کار می کند.”

برخی از افراد خوش شانس قبلاً آن را دیده اند، زیرا در جشنواره بین المللی فیلم برلین در ماه فوریه نمایش داده شد و امسال نیز به صورت بلوری و دی وی دی در اختیار اعضای باشگاه فیلم دیزنی قرار گرفت. اما برای بسیاری از ما، قبل از اینکه رنگین کمان ما لبخند بزند، اوت خواهد بود. نسخه 4K بازیابی شده از 1 آگوست بر روی دیسک و 25 آگوست برای پخش در دسترس خواهد بود.

من واقعا در مورد این هیجان زده هستم. بیش از 70 سال از آن زمان می گذرد، بنابراین شاید تصور تأثیر آن سخت باشد سیندرلا اولین بار در سال 1950 بود، اما در آن زمان واقعاً چیزهای پیشرفته ای بود. این فیلم سه نامزدی اسکار را به خاطر جلوه‌های بصری شیک و تجربی خود – کار مری بلر، اسطوره دیزنی که متأسفانه در سال 1978 ما را ترک کرد – و همچنین داستان سرایی، به دست آورد. این یک قطعه داستان‌گویی بصری خارق‌العاده است و بازسازی 4K برای مخاطبان در هر سنی لذت واقعی خواهد داشت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ارجاع چند کانالی | چگونه نقاط تماس بر بازاریابی شما تأثیر می گذارد

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Qzs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *